۶۶۲۶
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
تعداد بازدید : ۴۰
به گفته سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، با شناخت کامل از قزاقستان ، به مصاف این تیم رفتیم و نمی‌خواستیم بازی فینال گره بخورد.

به گفته سرمربی تیم ملی والیبال نشسته، با شناخت کامل از قزاقستان ، به مصاف این تیم رفتیم و نمی‌خواستیم بازی فینال گره بخورد.

به گزارش فراتیتر، هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران ، پس از برتری مقابل قزاقستان و قهرمانی تیمش در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو اظهار داشت: قزاقستان یکی از تیم‌های راه یافته به پارالمپیک است و با آنالیز و شناخت کامل از این حریف ، بازی خود را انجام دادیم. ما نمی‌خواستیم بازی گره بخورد ، به همین دلیل محکم‌تر بازی کردیم تا پیروز شویم. هر مسابقه‌ای چالش خاص خودش را دارد و وظیفه هر مربی است که جلوی این چالش را بگیرد.

وی در واکنش به برتری ۳ بر صفر مقابل همه حریفان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو و اینکه تیم ملی با ترکیب کامل نیز در این رویداد شرکت نکرد، گفت: تا زمانی که جایزه مان نصف باشد، همه را با همین نتیجه شکست می‌دهیم. وقتی که جایزه کامل شد، ۳ بر یک و و ۳ بر ۲ می‌بریم. آیا خوب این که اینگونه بگوییم؟

رضایی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار به کامل شدن جایزه اعضای تیم ملی والیبال نشسته دارد؟ گفت: تنها تیمی که در پارالمپیک و المپیک مقام گرفته و نماد کار تیمی است، والیبال نشسته است. اگر شما تیمی از ایران را می‌شناسید که در این چهل سال اخیر در المپیک و پارالمپیک مقام کسب کرده ، به من هم بگویید. باید مزد و پاداش این بچه‌ها را بهتر از این داد که نماد کار تیمی هستند.

رمضان صالحی هم ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، گفت: این قهرمانی قابل پیش‌بینی بود. تیم ما فراتر از آسیاست، اما همه تلاش خود را کردیم که این قهرمانی به بهترین شکل اتفاق بیفتد. خدا را شکر بازی خوبی رقم خورد و آن شرایطی که باید شکل می‌گرفت، رخ داد. ما همه آن کارهایی که باید به عنوان بازیکن در زمین انجام می‌دادیم ، به درستی رقم زدیم.

وی درباره سطح مسابقات گفت: اگر بخواهم که بگویم خیلی خوب، نمی‌شود. در واقع تیم ما فراتر از قاره آسیاست. با این وجود تیم‌های دیگر عملکرد خوبی داشتند و این امید وجود دارد که در سال‌های آینده بتوانیم بازی بهتری را از آنها ببینیم.

ملی پوش والیبال نشسته در پایان عنوان کرد: امیدوارم این روند خوب تیم ما ادامه داشته باشد و بتوانیم سال آینده باز هم در پارالمپیک قهرمان شویم.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: